Inte särskilt förvånad, men irriterad på mig själv.

När jag kom till Västervik idag så fick jag veta att det var IGÅR samma tid jag skulle varit där för att ta mitt prov. va trött jag blir på mig själv. Hur kunde jag ta så fel? Jag har till och med skrivit upp fel dag.

O igår när jag skulle ta nya skäldkörtelprov o satt med armen beredd inföör nålsticket så kjunde dom inte ta provet pga att jag tagit min medicin. O det hade jag inte blivit informerad om, det är jag bombsäker på. Så alltihop sket sig.

Men Evelina o jag fick en bra dag idag i västervik, en tjejdag men shopping och McDonalds. Vi va på Lager 157 och fyndade, ett ställe som rekommenderas om man ändå är i Västervik.

Jag har sökt två jobb, känner mig konstigt nervös och förväntansfull IFALL  ATT jag skule bli kallad på intervju. Men det va många sökande och dom sållade visst redan.  Den som lever får se!

Nu sk vi äta hallonglass!

Kommentarer
Postat av: marina

skönt att ni fick en bra dag ändå. måste se va ni fyndade. kram

2009-03-05 @ 22:05:56
URL: http://smartmamman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0