Idag är en annorlunda dag.

För idag ska jag o Felix träffa mina syskon Anna och Klas hos min biopappa Willy. Vi ska inte vara där så länge för jag orkar inte det, kaoset i hjärnan ni vet... Men de ska bli jätteroligt att träffa dom, jag är lite nervös. Anders har jour så han stannar hemma o fixar med köket.
Evelina är hos pappa matti, jag lämnade henne där igårkväll efter att hon varit på disco i Gullringen. Jag skulle kunna skriva en hel del om hur det va o lämna henne igår o mina känslor kring det men jag låter det vara osagt i det här forumet... Suck.
Men discot i simhallen va en bra ide och dom hade verkligen koll på läget, de föräldrarna som hade fixat det. Stor eloge till dom!


Nu vill jag ha vår. Man ser inte skymten av nån sol och jag har väldigt svårt att ta mig ut, det är så varmt o skönt här inne. Jag tog sticklingar på mina pelargoner och klippte ner dom igår :-). Jag längtar så mycket efter att kunna va ute o gräva i landen samtidigt som Felix leker i sandlådan o Evelina är ute o cyklar. Va gör Anders då? Jo han fixar staketet eller målar huset så klart :-)!!! O så kan vi åka till mamma o pappa i sommarstugan o fiska och bara njuta av mammas mat och solen.

Jag plockade snödroppar på jobbet häromdagen och gav till en klient, ni skulle sett vilken härlig blick jag fick tillbaka. De va nog dom första blommorna han fått... Såna små saker kan göra så mycket utan att vi tänker på det.

                                   TREVLIG HELG ALLA HÄRLIGA MÄNNISKOR!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0