Hjälp mig välja tapet till köket.

Styleroom  (den bästa sajten på nätet när det gäller inspiration till inredning) finns jag som Tissanova och där har jag lagt ut bilder på köket och hallen. Idag har jag lagt ut bilder på tänkbara tapeter till köket. Hjälp mig att välja för tusan, det är så svårt.

Imorgon är det måndag, skönt tycker jag. Ska ta nya sköldkörtelprover imorgon, eller nej på tisdag för på måndagar är hela Vimmerby kommuns pensionärer där o tar prover.
På torsdag ska jag ta de förbannade cellprovet i västervik... O så ska man få vänta på det svaret. That´s life.

Hasta la vista!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag tycker tapet nr 2..

2009-03-04 @ 20:30:05
URL: http://www.crazydreamer.se/wordpress/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0