O så va den helgen förbi...

..fy va de går fort.

Idag sov jag till kl.11 !!! De va sååå skönt men jag vet inte om de va så bra för jag har haft huvudvärk hela dagen. Jag har städat o grejat och så va vi bjudna på middag hos älskade mor och far. O så va de plötsligt kväll.
Anders har slipat spackel, Felix hjälpte till genom att rulla sig i det ;-), och jag har städat bort det, vilket inte är så lätt.... O nu har jag äntligen målat fönstren första strykningen, och Anders är på gång med att måla taket vitt. Så nu börjar de roliga som visar resultat. Ikväll kom Evelina hem o då passade hon på att visa Gina och matti hur man spelar Wii, de va roligt o se hur en del går in för de och hur dåliga förlorare en del är, eller va säger du matti ;-)?

Jag har absolut ingen lust attt jobba imorgon och så brukar jag inte känna, vet inte vad det bottnar i. Men jag ska vara jäkligt glad att jag HAR ett jobb, även att det inte är fast.

Nu ska jag gå och sova, Anders har jour så han är på väg att åka o jobba så jag får minsann lägga mig ensam. Sov sött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0