Min älskling.

Igår hade vi förlovningsdag. Eftersom Anders vägrar att gifta sig till min stora "sorg" så får vi väl fira förlovningsdagen. Anders är ju absolut inte killen som är romantisk och tänker inte till lite när han ska köpa något utan kommer han på något så köper han det för att bli av med det, typ. Men igår hade han köpt blomma och till och med skrivit ett kort (DET ÄR HÖGST OVANLIGT). Jag tyckte det va så sött. Dessutom fick jag ett fint ljus med en fin text på. En baggis tycker många säkert men jag blev jätteglad.

För övrigt hade jag en väldigt jobbig dag fysiskt, jag vill verklgien inte ha de så här.  Att jag vet att tröttheten är utöver de vanliga gör inte saken lättare. Den gör mig arg och ledsen för nu vet jag att det är min sjukdom och det spelar ingen roll om jag sitter still! Jag kan bli lika jäkla trött ändå. Jag vill bara bli normal, jag känner mig avstängd dom där dagarna jag är så himla trött. På jobbet fick jag lägga mig en stund för jag trodde jag skulle somna gående. Jag funderar på att sjölv öka min dos för de har jag läst att många gör men jag borde ta nya prover först. O jag är säker på att du märkte att jag va trött igår gumman (Marina) men jag försökte verkligen och jag tyckte det va roligt. Lukas är Felix idol och så kommer de nog förbli lång tid framöver.

Något som jag gör mig härligt glad och varm just nu är en hemlighet jag har sett och fått veta lite kring. Jag ser verkligen fram emot den dagen. Min bästa vän marina, det är Du. Jag hoppas bara jag kommer tillbaka upp på banan för nu gillar jag inte mig själv alls. Hoppas bara att alla andra står ut med mig.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag står ut hela livet!!! Det kommer komma dagar när du känner dig normal igen, jag lovar. Jag har ju ingen diagnos men jag är dödligt trött ofta oxå. snart kommer våren o alla vackra blommor då blir vi piggare. Puzz o kram

2009-02-21 @ 13:33:09
URL: http://smartmamman
Postat av: Jenny

Vad gulligt med blommor.. ler.

Huset var bara skit.. Det kostar över två hundra tusen att fixa ordning för att man ska kunna bo där.. så vi ska föraöka få en ny visning på ett annat hus på fredag.. Det är hundra tusen dyrare men inget jätte akut att fixa.. så vi får hoppas att dom har tid på fredag..

Kram Jenny

2009-02-21 @ 22:14:41
URL: http://www.crazydreamer.se/wordpress/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0