Jobba snart.

Snart ska jag åka o jobba, skutar kl. 22 ikväll. Det ska blir roligt att jobba kväll, de va länge sen.

Igår fick vi hem vårat wii o de va asroligt. Ja inte alla spel men många, jag har inte hunnit prova alla än. Evelina är vrålbra på tennis och pappa kalle blev en hejare på bowling. Mamma har sällan hafr så svårt att få hem pappa, hahaha. Nackdelen med spelet är än så länge att Super mario Bros har smygit utanför våra källarfönster fönster i natt! Jag har drömt om fanskapet o han va skitläbbig! När jag skulle släppa ut Zeke i natt va jag sjukt mörkrädd och såg Mario med svampen överallt.

Nu ska jag hänga upp lite tvätt och städa av golvet uppe så jag slipper det imorgon för då har jag planerat att hälsa på Marina o Lukas, inget ska hindra mig!!!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Men du??? Hur farlig tror du verkligen att Mario är..ler. Jag sitter här och väntar på att du ska komma städa här oxå..ler.

Vad är det med killar och dessa tvspel.. Ler. Visst kan det vara roligt men dom verkligen FASTNAR.. ler. Ha en bra kväll.. Kram Jenny

2009-02-19 @ 17:13:44
URL: http://www.crazydreamer.se/wordpress/
Postat av: marina

HI hi mario bros e han så farlig :)... mm vi väntar ! ska bli kul o ses. god natt sov sött

2009-02-19 @ 22:16:04
URL: http://smartmamman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0