Jag blir så jävla ledsen och arg!

Hur kan en gubbe som är påve uttala sig på det här viset? Om till och med HAN säger att gaskamrarna inte har funnits under andra värlskriget så kan man ju tänka sig hur många fler det finns som tror att det inte har hänt. O det skrämmer mig. Jag blir så förbannad att jag inte finner ord. Jag har ett äkta bevis på att det har hänt. Min mormor!
Hon satt i aushvitz i sex år och  va vapensmed åt tyskarna. På morgonen fick hon se hur spädbarnen som fötts under natten slogs ihjäl på golvet. Jag vet inte så mycket mer för hon kan inte prata om det. Till slut kom hon på ett tåg där hon satt i tre dygn utan mat och vatten innan hon kom fram till sverige.
Den där vidriga gubben och fler med honom menar alltså att så många människor skulle ha hittat på allt om gaskamrar och alla ondheter som hände där. Det är så fruktansvärt.

http://www.aftonbladet.se/webbtv/nyheter/utrikes/article4464114.ab

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja jag vet det är förjävligt.. men dom vill inte se att sånt har hänt.. Men vi vet vad mormor gick igenom.. Och många där till.. Folk är blinda och döva, vill inte tro på sånt massmord..



Kram

2009-02-26 @ 18:50:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0