Felix och jag idag.

Evve är hos pappa M så idag är jag o felix ensamma. Det är skönt när man får tid med ett barn i taget ibland och framförallt är det så skönt att slippa deras gnabbande. Syskonkärleken är inte på topp alla gånger...

Idag är jag inte så orolig för cellförändringarna jag skrev om igår.. Det va nog mer att det kändes som att jag fick ett slag i magen över att jag hade rätt i vad jag trodde, att det skulle visa cellförändringar alltså. Nej, jag tänker inte grubbla över det mer. Just nu.

Ikväll ska jag se Andra avenyn, jag har blivit beroende av det. Lika beroende som jag till och från varit av att se på "Hem till gården". Jo det är sant, jag älskar den serien. Alla har vi våra laster ;-) !

Kommentarer
Postat av: Jenny

Okej.. Det har varit jätte trevligt att ha dig i släkten men nu vet jag inte längre.. hmm. Hem till gården.. Du vet att mamma har sett alla avsnitt. Ni gamlingar kan ju sätta er ner och prata om livet på Hem till byn. Ler. Nu vet jag inte tina.. hahaha.. Puss och kram

2009-02-17 @ 19:04:55
URL: http://www.crazydreamer.se/wordpress/
Postat av: marina

Har sett den först fattade jag ingenting sen fattade jag precis allt och jag skulle kunna göra precis som han.jag håller tummarna och tänker positivt tillsammans med dig det vet du..sluta inte din blogg.. jag försöker sätta liv i min tiden är inte med mig bara.. kramar

2009-02-17 @ 22:54:59
URL: http://smartmamman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0