Ett år äldre är jag!

dessa underbara rosor fick jag av Nettaplätta.
I fredags fyllde jag år... Tycker att jag vill glömma att jag blir äldre och äldre.
Så i helgen har vi haft flitigt med besök, för MIN skull. Fick mycket bra saker, bl a en ny kamera för sambon körde min andra i tvättmaskinen, en supersnygg Gucciväska o annat smått o gott. De vackra rosorna fick jag av Netta.
Jag bjöd på helstekt älgfile, rotfruktsgratäng och rödvinstimjansås. Tänk att JAG lyckades med denna meny! Självförtroendet vad gäller att laga mat steg några grader.
På kvällen kom Marina, Ronny o Lukas och hälsade på. Det va roligt och skönt avslappnat. En väldigt bra födelsedag har jag haft.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0